copybook

 Зошити на дистанційці: 

чи мають учні вести і як учителю перевіряти 


Чи повинні учні вести зошити в умовах дистанційного навчання і як учителям їх перевіряти? 

Які нормативно-правові акти це регламен­тують? 

Умови організації дистанційного навчання та використання технологій дистанційного навчання визначає Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти (наказ МОН від 08.09.2020 № 1115, зі змінами). Відповідно до цього Положення педагогічна рада схвалює конкретні інформаційно-комунікаційні системи (електронні освітні платформи), комунікаційні онлайн-сервіси та інструменти, за допомогою яких у закладі освіти організовують освітній процес під час дистанційного навчання. 

Відповідно до таких єдиних підходів та з огляду на принцип академічної свободи педагогічні працівники можуть обирати форми, методи і засоби дистанційного навчання. 

 Суб’єкти дистанційного навчання мають регулярно та змістовно взаємодіяти під час освітнього процесу. При цьому педагог має використовувати форми індивідуальної та колективної навчально-пізнавальної діяльності учнів, а також забезпечити здійснення ними самоконтролю під час навчання. Під час навчальних і корекційно-розвиткових занять, консультацій, що проводяться дистанційно, суб’єкти дистанційного навчання обмінюються навчальними матеріалами, зокрема відео-, аудіо-, графічною і текстовою інформацією в синхронному або асинхронному режимі.

+ Результати навчання учнів можна оцінювати очно або дистанційно з використанням можливостей інформаційно-комунікаційних (цифрових) технологій, зокрема відеоконференцзв’язку та інструментарію оцінювання, визначеного освітньою програмою закладу освіти. 

Отже, під час дистанційного навчання вчитель з огляду на принцип академічної свободи самостійно вирішує, чи учні будуть вести зошити, оскільки певні види робіт вони можуть виконувати безпосередньо в цифровому освітньому середовищі - на електронній освітній платформі. Якщо учні ведуть зошити, то можуть відправляти фото чи сканкопії виконаних завдань / сторінок зошита через платформу дистанційного навчання чи на електронну адресу або за допомогою визначеного месенджера.


Джерело: https://ezavuch.expertus.com.ua/10025372

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Special Introductory Verbs

Focus 3. Unit 6. Resources 31-36

Focus 3. Unit 7. Resources 37-42