Writing a Linear Story

 

Ліцей «Престиж», м. Києва

 

 

 

 

Методична розробка уроку

англійської мови

для учнів 10 класу

з теми:

 

 

Writing a Story

 

With a Simple Linear Sequence

 


 

  

Підготувала вчитель

англійської мови

вищої категорії

 

Гриців Тетяна Семенівна

 

 

 

 

 

м. Київ - 2020



Авторська підбірка WRITING SAMPLES




ПЛАН РОБОТИ

на уроці англійської мови у 10 класі

“Writing a Story With a Simple Linear Sequence”

 

Етап уроку

Зміст уроку

І. Підготовчий етап

 

 

1. Організація навчання. Бесіда вчителя з черговим учнем

 

Бесіда вчителя з класом та черговим учнем; заповнення журналу.

2.Мотивація навчальної діяльності.

 

Розповідь вчителя за допомогою мультимедійної системи.

 

3. Оголошення теми  та

мети уроку.

 

Демонстрація теми та мети уроку на екрані

4. Мовленнєва розминка.

 

Робота з лексикою; демонстрація прикладу на дошці.

 

5. Контроль вихідного

  рівня знань та вмінь.

Перевірка домашнього завдання: демонстрація учнями діалогів на лексичну тему

ІІ. Основний етап уроку: робота з вивченим лексичним та граматичним матеріалом:

 

 

Заключний етап:

 

 

 

1.  Підбиття підсумків уроку.

 

Вчитель підводить підсумок уроку.

 

2.   Рефлексія діяльності. 

 

Рефлексія діяльності на занятті (співставлення завдань уроку із власною діяльністю на занятті) у формі бесіди.

 

3.  Виставлення  оцінок.

 

Пояснення вчителя.

 

4. Домашнє завдання.

 

Пояснення вчителя: повторення вивченого лексичного та граматичного матеріалу.

 

5. Прощання.

 

 

Методична розробка практичного уроку англійської мови у 10 класі 

“Writing a Story With a Simple Linear Sequence”

 

АКТУАЛЬНІСТЬ УРОКУ: проведення даного уроку дозволить учням вивчити основні принципи написання своєї історії із застосуванням простої лінійної послідовності (будова твору-розповіді, слова-зв’язки, типи речень); узагальнити та закріпити вивчений раніше лексико – граматичний матеріал з теми «Спорт». Також, даний урок дасть можливість учням перевірити отримані знання з вивчених раніше тем «Будова абзацу» та «Схема написання есе»; приймаючи активну участь в різних видах інтерактивної діяльності, дозволить учням закріпити отримані граматичні знання та вміння (розповідні (минулі) часи англійського дієслова: Past Simple, Past Continuous and Past Perfect; прикметники; буде сприяти розвитку в учнів мотивації, впевненості, співпраці, комунікабельності та творчості.

 

МЕТА:

 

Практична: повторити лексико-граматичний матеріал з теми «Спорт»; практикувати учнів розпізнавати лінійну послідовність в прочитаних текстах та виконанні післятекстових завдань; формувати навички писемного мовлення учнів на рівні написання короткої історії із застосуванням лінійної послідовності подій; вдосконалювати навички та вміння учнів щодо виконання різноманітних тематичних видів діяльності; вдосконалювати аналітичні навички та вміння учнів працювати в різних режимах, парах та малих групах; практикувати учнів щодо роботи з певними ситуаціями на основі поданих граматичних структур.

 

Розвиваюча: розвивати писемну компетенцію, творчі здібності  та психологічні якості (увагу, пам'ять, мислення, уяву) учнів; розвивати вміння учнів самостійно працювати з тематичними видами завдань; розвивати в учнів уміння переносу знань та навичок у нову ситуацію на основі здійснення проблемно – пошукової діяльності; формувати лінгвістичне мислення учнів; розвивати впевненість та співпрацю; формувати в учнів дружні взаємовідносини в ході виконання спільних завдань; розвивати готовність учнів підтримувати зв’язки один з одним за допомогою письма та до подальшої самоосвіти в галузі володіння писемним англійським мовленням.

 

Виховна: виховувати в учнів такі риси характеру, як доброзичливість, толерантність, ввічливість, гуманізм, активність, товариськість, самостійність, працелюбство, уважність; формувати позитивне ставлення учнів до вивчення англійської мови, культури народу, який розмовляє цією мовою; розуміти важливість оволодіння англійською мовою і потребую користуватися нею в повсякденному житті; формувати в учнів повагу та чемне ставлення до оточення; виховувати в учнях культуру спілкування, прийняту в сучасному цивілізованому світі, ціннісних орієнтацій, почуттів та емоцій.

 

Освітня: усвідомлення учнями суті мовник явищ іншої системи понять, через яку може сприйматися дійсність; уміння працювати з підручником та роздатковим матеріалом.

 

ОСНАЩЕННЯ:

Види оснащення

Найменування

Кількість

1. Засоби унаочнення: роздатковий матеріал

Інструктивні картки на виконання асоціаграми.

12

Інструктивні картки на виконання граматичного матеріалу

12

Інструктивні картки на рефлексію

12

2. Засоби навчання

Focus 3. Student's Book with Pearson Practice English App and Online Practice. Second Edition.

1

Focus 3. Workbook. Second Edition. Pearson.

1

3.Технічні засоби навчання

Мультимедійна система

1

5. Засоби самостійного   

    виготовлення.

Презентація – слайди, стор

 

 

ТИП УРОКУ: комбінований

ФОРМА УРОКУ: змішаний

МЕТОДИ І ПРИЙОМИ УРОКУ: пояснювально-ілюстративний, випереджальне завдання (асоціограма); бесіда; робота з фонетичним, лексичним та граматичним матеріалом із застосуванням презентацій; робота з тематичними текстами та післятекстовими завданнями; робота з лексичним та граматичним матеріалом за поданими зразками та структурами; робота з роздатковим матеріалом; індивідуальне та фронтальне опитування; монологічне мовлення; робота в парах та малих групах; творчий метод.

 

КІЛЬКІСТЬ ГОДИН:   2 години

КЛАС: 10

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ:

 

Після  проведеного практичного уроку учні повинні володіти:

- лексичною компетенцією

(певним лексичним  матеріалом з теми «Спорт», який використовується в типових розмовних ситуаціях);

- граматичною компетенцією

(певним граматичним матеріалом: розповідні (минулі) часи англійського дієслова: Past Simple, Past Continuous and Past Perfect, паттерни дієслова (V+to+V; V+V-ing); прикметники).

- письмова комунікативна компетенція

(змістом і формою письмового твору-історії)

 

Учні повинні вміти:

говоріння:

- здійснювати усно - мовленнєве спілкування в типових ситуаціях ( у   монологічній та діалогічній формах);

- поєднувати свої  висловлювання в чітку, логічно – об’єднану ситуацію;

- висловлюватися без попередньої підготовки.

читання:

- здійснювати ознайомлююче читання тематичних текстів;

- вилучати з текстів потрібну інформацію;

- виконувати післятекстові завдання.

письмо:

- вміти вірно вживати минулі часи англійського дієслова, дієслівні конструкції, прикметники, прийменники, лінійні слова-звязки.

-  вміти письмово передавати необхідну інформацію відповідно до теми.

 

Учні повинні бути проінформовані:

- про важливість застосування  отриманих знань  з даного практичного уроку  в майбутній  практиці;

- характерні особливості вживання лінійного впровадження лексико – граматичного матеріалу.

 

СТРУКТУРА УРОКУ:

І. ПІДГОТОВЧИЙ ЕТАП

1.1. Організація уроку. Бесіда вчителя з черговим учнем

T.: - Hello, boys and girls! I am very glad to see you again.

* Учні вітаються з вчителем.

T.: - Please, take your seats and get ready for the lesson! We have lots of work to do today and your active participation during the lesson will be highly appreciated! Are you ready to start?

* Учні доповідають про свою готовність. ** Очікувані відповіді:

-  Yes, of course! We are always ready!

- Everything is OK! We like working in the English lesson!

- We are so enthusiastic today!

* Учні запитують вчителя у відповідь. ** Очікувані запитання:

- How are you today, Tetiana Semenivna?

- Are you in a good mood today?

* Відповідь вчителя:

T.: - Thanks a lot! I am all right! My mood is wonderful.

T.:. – Who is on duty today?

* Черговий учень доповідає вчителеві про присутність в класі та необхідну інформацію (якщо є потреба). ** Відповідь чергового:

I am on duty.

Today is………….. (зазначається число, день тижня та місяць).  The date is written on the blackboard.

……… is absent today/ ………,…….. are absent today. (вказуються відсутні учні). She/he is ill./ They are ill.

Our home tasks for today are to revise the Narrative Tenses and do lexical exercises on Sport activities.

Next, our classroom is aired. The chalk and the duster are here. Everything is in order.

What is more, the group is ready for the lesson!

T.:. Thank you very much, Olena! Very well!

 

1.2. Мотивація навчальної діяльності

T.:. – Friends, every time we meet we do important tasks. Today we will have not only important, but a rather exciting tasks because we will have to pay much attention to your personal life and experience.  Look at the screen, please.

* На екрані висвітлені вислови, пов’язані з темою заняття і вчитель їх зачитує.

Презентація

T.: - “I have no special talents, I am just passionately curious”. Albert Einstein

- “Writing is a painting of the voice!” – Voltaire

-“To write,” means more than putting pretty words on a page; the act of writing is to share a part of your soul with the world!

T.:. – Lets discuss them! To what extend do you agree or disagree with each of the statements?

 

*Учні висловлюють свої думки

 

T.: Keep these sayings in mind and work as hard as you can to get the best possible results in the end of the lesson!

 

1.3. Оголошення теми та мети уроку

T.:. - Our topic for today is writing a story with a linear sequence.

* Учні записують тему уроку в зошити.

Презентація

T.:     Our tasks are the following:

-         to revise the lexical topics we have learnt;

-         to improve our language skills: phonetic and grammatical skills/ analytical and solving skills;

-         to deal with such activities as speaking, reading and writing;

-         to practice our vocabulary while doing different interactive kinds of exercises;

-         to develop our motivation, self – confidence, collaboration, communication, imagination and creativity;

-         to acquire positive emotions

 

-         T.: - the types of our work for today are:

-         independently;

-         in pairs;

-         in small groups.

 T.: - Our plan is to get to the understanding of the story writing process step-by-step. Some of the steps you will have to do on your own.

Презентація

 1.4. Мовленнєва розминка (Warm-up).

T.:. – Taking into account that we continue working on the topic “Sport”, we have to revise the names of the sports. For this reason, I want to put you in pairs and give each pair a blank piece of paper. Please, write as many names of sports as you can in 2 minutes!

(Учні розбиваються на пари і виконують завдання)

T.: Now, let us see how many words each pair has written.

Perfect!

Now, I want you to describe any sports from your lists: the place where the sports take place, equipment and the names of people in these sports. Make sure, the sports have not been presented in the unit!

(Учні доповідають завдання, а вчитель слідкує чи хтось із них згадав “SNOWBOARDING”)
T.: Thanks for sharing your knowledge about such interesting information about sports! Does anybody have a word “snowboarding” in the list?

Let me put it down vertically on the board.

(Вчитель пише слово на дошці вертикально)

- Friends, what other sports activities and people engaged in sport can you name?

(Вчитель дописує 2 слова на дошці, щоб навести учням приклад)
- Friends, look, I have added two more words connected to the topic “Sport” to the first two letters.

B

A

S

E

B

A

L

L

F

A

N

 

 

 

 

 

 

 

O

 

 

 

 

 

 

 

W

 

 

 

 

 

 

 

B

 

 

 

 

 

 

 

O

 

 

 

 

 

 

 

A

 

 

 

 

 

 

 

R

 

 

 

 

 

 

 

D

 

 

 

 

 

 

 

I

 

 

 

 

 

 

 

N

 

 

 

 

 

 

 

G

 

 

 

 

 

 

Please, put down all the words you know about the sports to the rest of the letters!
(Учні, в парах згадують і прописують слова)

- Which pair has completed the task first? Well done!

Hope, everybody will be able to use the words in the further activities today.

 

1.5. Контроль вихідного рівня знань та вмінь.

Презентація 



T.: . – It is the high time we checked our home tasks. Please, recite your own dialogues based on the ones we studied at the previous lesson.

 

* учні представляють свої діалоги; вчитель робить необхідні зауваження.

T.: Excellent! You did a great job and I am happy you have such a wonderful imagination! Thank you very much!

 

ІІ. ОСНОВНИЙ ЕТАП

2.1. Актуалізація опорних знань і вмінь студентів: робота з асоціограмою «Academic Writing»

T.: - Today we have a class on writing, haven’t we? What associations connected with academic writing do you have? Please, take the sheets of paper and write down your answers.

* Учні підбирають вирази, записують їх на запропонованих картках, утворюючи асоціограму.

Презентація



** Очікувані відповіді студентів:

– Academic Writing:

1.  types

2.  topic sentence

3. introduction

4. main body

5. conclusion

6. adjectives

7. linking words

9. transitions

10. supporting ideas

T.: –  Let it be!

 

2.2. Step I.  “There is a First Time for Everything”

 Презентація 



T.: - Look at the photos with the extreme sports. Do you know the names of the sports?

** Очікувані відповіді студентів:

- Rock climbing,

- bungee jumping,

- mountain biking,

- rifting,

- snowboarding,

- water skiing.

 

Now, discuss the following questions in pairs:

 (Вчитель просить учнів розбитися на пари і обговорити наступні питання)

- Have you ever tried extreme sports?

- What extreme sports would you like to try?

- What extreme sports would you never like to try? Why?

 T.: I’d like to invite Peter (Ann, Mark, etc) to share what his friend Artem said with the class.


T. Thanks a lot. Let's go on.

Task 1. Read the beginning of the story and try to guess what went wrong.

Презентація

(Вчитель отримує відповідь від кількох учнів і проводить коротке обговорення не підтримуючи жодну із відповідей на даному етапі. Дає учням 1 хв, щоб завершити читання тексту і знайти відповідь самостійно).

 

Task 2. Put the events in chronological order.

a. They arrived in Austria

b. They rode in a helicopter

c. They radioed for help

d. They booked lessons

e. Max fell down a hole

f. They had their first lesson

g. They met Max

 

** Очікувані відповіді студентів:

1-d; 2-a; 3-g; 4-f; 5-e; 6-c; 7-b

(Вчитель перевіряє розуміння прочитаного учнями тексту за допомогою нескладних питань).

 

T.: - How were they feeling just before they tried snowboarding?

- How was the first day?

- How did they call for help for Max?

- Why was the doctor surprised?

-Nice you are!

 

Task 3. Own experiences for trying out a sport for the first time.

T.: Friends, let’s work in pairs! You have two minutes to discuss your own experience of trying out a sport for the first time. Use the template

Презентація

Setting Map

 


 - Be ready to discuss your partner’s experience.

(Вчитель ходить по класу і записує що говорять учні, іноді виправляє помилки чи допомагає з будовою речення. Потім просить одного учня від пари розповісти про досвід свого співбесідника).

T.: - Thanks a lot! And go ahead!

 

2.3. Step II. Elements of a Story


T.: - The next step we have to do is to pay attention to the Elements of a Story. Elements are the pieces which come together to make a story whole.

In short, each story should look like:

Презентація

A story

- tells about a single event or experience;

- can be fictional or based on something that is true;

- it has a beginning, middle, and end;

- create an impression on the reader (It gives some sort of lesson or some sort of ideas towards the reader).


There are 5 elements of a short story:

- setting;

- characterization;

- plot;

- theme;

- point of view.

 

Let’s pay attention to the short story Vocabulary:

Setting: Tells the reader where and when the story takes place.

Characterization: these are people who appear to be real to the reader. The writer gives information about the characters in the story.

Plot: A series of events through which the writer reveals what is happening, to whom, and why.

Theme: a. The “message” the writer intends to communicate by telling the story.

b. Different from the topic;

c. Must be written in a sentence

 

Point of view: The position of the narrator of the story and what the writer sees from that vantage point, e.g. 1st Person story (I, Me..)

 

Plot itself consists of some important elements too.

 

Elements of a Plot:

- exposition;

- conflict;

- climax;

- resolution.

 

Plot Diagram:

Exposition – sets the stage for the story, often contains setting or characterization.

Conflict: Is a problem in the story that needs to be resolved.

Rising action – a series of conflicts or events, which advance the plot and engage the reader in the story.

Climax: When the action comes to its highest point of conflict.

Falling action – the events that occur after the climax, usually wrap up.

And finally,

Resolution - the story’s action after the climax until the end of the story. The “conclusion” of the story.

Презентація

 


T.: Please, look at the text “There is a First Time for Everything” one more time and fill in the table. Write down here. Do it quickly, please.

Презентація і роздатковий матеріал

 


* учні заповнюють дані.

T.: - Lets check your work! Who would like to do it?

* учні презентують свої роботи.

T.: - It is Ok! We shall continue our work with the next step!

 

2.4. Step III. Grammar of a Story

T.: These structures - the narrative tenses - have been taught many, many times to you, friends! In this module, we treat them as a review. Our focus is on reminding you about the things you already know. Anyway, keep a strong focus on techniques to remember vocabulary, and spelling of irregular forms.

T.: Look at the screen, please! Read the advice for writing a story and complete the examples with the words in purple from the story. Then check your answers in pairs before doing a class check. Do as an example.


* учні виконують завдання.

** Очікувані відповіді:

2. took

3. ‘d booked;

4. completely exhausted;

5. twenty minutes later;

6. Where did he go?

 

T.: Let us check the rules of the narrative tenses and elicit reasons why the tenses in each sentence is the most suitable.

Explain how to write each part of a story.

(Учні пригадують основні правила вживання часів дієслова, шукають слова-маркери у реченнях та пояснюють свою відповідь).

 

T.: Your task now is to do the next Exercise individually. You are given 3 minutes for the work and 1 extra minute to check your answers in pairs before doing a class check.

Let me explain you the concept of sequence of events again.

-         Why the tense in each gap is the most suitable?

 

2.4. Step IV. ________?____________of  a Story

T.: Now you know, that it is important to explain the sequence of events clearly.

These are some of the things you can do:

-         List events in the correct order before you write

-         Use narrative tenses to highlight the order of events

-         Include linkers and time expressions for extra clarity

T.: Guess the name of the step we have to discuss!

 

* Учні  вгадують назву "кроку".

** Очікувані відповіді:

- Linkers.

- Transitional Words

- Signal Words

 

T.:- Yes, yes! You have guessed.

You have 2 minutes to complete the Chart with the underlined examples in the story and 1 minute t o check your answers in pairs before doing a class check. Let’s go through the table with the class and check understanding of the linkers.

 

Now we need more examples. What are the meaning of each linker? Can you come up with more examples?

Linkers to show sequence:

-       At first

-       Then

-       Next

-       After that

-       In the end

-       Afterwards

-       Later

-       After a while

-       After

-       Before

Linkers (Connectors) to show time

- When

- As soon as

- While

- As

 

Time expressions:

- An hour later

- That afternoon

- The next day

- Two years ago…

 

T.: Now I need 4 students. Please, do not be afraid and come up to me.


T.:- Please, choose the card.

* Учні  обирають карту.

T.:- You see here the questions connected with our theme “Writing a linear story”. You should ask your neighbours these questions and answer them. Do it in pairs.

* Учні  виконують подане завдання.

 

Question № 1. Linkers and time expressions we use with Past Continuous

** Очікувана діяльність пари номер один:

- While I was waiting it started to blow really hard

- As I was trying to turn I fell and hit a tree

 

Question № 2. Linkers and time expressions we use with Past Simple

** Очікувана діяльність пари номер два:

- I had a bad experience when I had my first skiing lesson.

- As soon as he saw me, the instructor ran over to help me up.

 

Question № 3. Linkers and time expressions we use with Past Perfect

** Очікувана діяльність пари номер три:

- After we had prepared the wing, Illiya got on the skateboard.

 

T.: Very good. Take your sits. All the linkers are used to express a sequence

 

T.: Do the exercise. Elicit why each linker is the most suitable.

 

2.5. Step V. Production.

 

T.: Look at the photo and brainstorm what happened. Make a list of the events.

Презентація



Write the first draft of your story. Start like this:

“It was a beautiful day and I decided to go cycling to school. I got up early and…

 

Check your story:

- Use the first sentence and title to catch the reader’s attention

- Set the scene and mention the characters involved in the story

- Finish the story with something exciting, funny or unexpected

 

- Have you used a variety of tenses?

- Is the sequence of events clear?

- Have you used linkers and time expressions?

 

Write a final version of your story and check it again.

 

Can you write a story now?

Choose one of the topics:

- Trying a new sport for the firs time

- Watching a competition

- Winning a prise

Make a list of all the main events and write a story.

 

ІІІ. ЗАКЛЮЧНИЙ ЕТАП

3.1. Підбиття підсумків уроку.

T.:You all were very active today. I am satisfied with your work. A lot of thanks!

 

3.2. Рефлексія діяльності. 

T.: Let’s make the conclusion of our activity!

*Рефлексія діяльності проводиться у формі бесіди. Вчитель роздає інструктивні картки з питаннями, на які учні відповідають.


1)    What stages of our lesson were the most interesting for you? And why?

** Очікувані відповіді студентів:

 

-         As for me I liked such part of the lesson as “There’s a first time for everything”, because I had to remember my personal experience doing sports.

 

-         I liked the part “Linkers” because now I understand how to create plans of the story.

-         The part of the lesson with grammar revision was very important for me, because I understood the difference between the main ideas in the story and description of the background.

2)    What learning activities (reading, speaking, listening, writing…) were the most difficult for you? And why?

** Очікувані відповіді студентів:

-         I had difficulties with writing.

-         I did my best, but I had problems with the postreading tasks.

-         Speaking was a bit difficult for me.

3)    Can you appreciate (оцінити) your today’s activity? Is it excellent, good, satisfactory, poor or very poor?

** Очікувані відповіді студентів:

-  I was active today, so I want to receive a nice mark.

- I guess I have not worked so well today.

- I have worked hard that’s why I want to get «excellent».

T.: Thanks a lot!

 3.3. Виставлення оцінок

 T.: - I want to tell you one more time that you were brilliant today! Of course, you will receive the highest marks!

* Вчитель виставляє оцінки учням з коментуванням.

3.4. Домашнє завдання

* Учні записують домашнє завдання.

 

3.5. Прощання

T.: - Look at the screen and remember that learning gives creativity, creativity leads to thinking, thinking provides knowledge, knowledge makes you great.

Презентація


Good luck to all of you!

* Учні прощаються з вчителем:

- Good - bye!

- Have a nice day!

- Thanks a lot!

 

 



 

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

1. Bailey, S. (2011). Academic Writing: A Handbook for International Students (3rd ed.). New York, NY: Routledge. Retrieved from http://cw.routledge.com/textbooks/bailey/

2. Butler, L. (2006). Fundamentals of Academic Writing. – Longman Academic Writing Series, Level 1. Retrieved from https://drive.google.com/file/d/0B3mP_cjd1JnyeFY1QnhPSmNsQ00/view?usp=drivesdk

3. Bailey, S. (2011). Academic Writing: A Handbook for International Students (3rd ed.). New York, NY: Routledge. Retrieved from http://cw.routledge.com/textbooks/bailey/

4. Butler, L. (2006). Fundamentals of Academic Writing. – Longman Academic Writing Series, Level 1. Retrieved from https://drive.google.com/file/d/0B3mP_cjd1JnyeFY1QnhPSmNsQ00/view?usp =drivesdk

5. Hartley, J. (2008). Academic Writing and Publishing: A Practical Guide. – New York, NY: Routledge. Retrieved from http://inf.ucv.ro/~mirel/courses/MIAM114/docs/academicwriting.pdf

6. Hogue, A. (1996). First Steps in Academic Writing. – Volume 1. – Longman. Retrieved from https://drive.google.com/file/d/0B3mP_cjd1JnydElUZnIwcEdqSHc/view?usp= drivesdk

7. Jordan, R.R. (1999). Academic Writing Course. – Pearson Education Ltd. Retrieved from https://eclass.uoa.gr/modules/.../file.../Jordan,%20R._Academic_writing_cours e.pdf 8. Lillis, T., & Curry, M. J. (2010). Academic Writing in a Global Context. New York, NY: Routledge. Retrieved from https://www.warner.rochester.edu/files/news/files/curry_book_10.pdf

9. Lynch, T., & Anderson, K. (2013). Grammar for Academic Writing. Edinburgh, UK: University of Edinburgh. Retrieved from http://www.ed.ac.uk/files/atoms/files/grammar_for_academic_writing_ism.pdf

10. McCarthy, M., O’Dell, F. (2008). Academic Vocabulary in Use. Cambridge, UK: Cambridge University Press. Retrieved from www.cambridge.org/download_file/586108/0/

11 Shafiei, A. (2007). Effective Academic Writing 1 – The Paragraph. – Oxford University Press. – Retrieved from https://students.mq.edu.au/public/download.jsp?id=249912

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Special Introductory Verbs

Focus 3. Unit 6. Resources 31-36

Focus 3. Unit 3. Resources 13 -18