At the Lessons
Academic Year 2021-2022
September 2021
A Dot Day
10 Form
9-2 form
Country Study - Afternoon Tea
(British Customs and Traditions)
At the lesson
October 2021
Практика студентів ун-ту ім. Грінченка
Анна Бугайова
2020-2021 Academic Year
25.05.2021
Сьогодні ЗНО з англійської мови
11 клас! МИ всі віримо у ваші знання і бажаємо успішно його скласти!!!
Перемоги вам!
04.02.2021
Engineering Week
10-formers
Підручник: Focus - 4. Pearson Edition. Unit 4
Тема: "Money Matters"
Мета: Поєднати тему "Гроші" з навчально-виховним заходом "Інженерний тиждень" в ліцеї "Престиж"
На підготовчому етапі до уроку нам знадобилися відео-інструкції та матеріали для роботи.
Оскільки обрана тема була досить складною, учні розділилися на чотири команди і обрали поробки собі до вподоби. Під час уроку і протягом уроку учні активно працювали з картоном, робили розрахунки і заміри, увесь час супроводжуючи виконаня роботи активною лексикою з теми. В результаті всі конструкції, які ми бачимо на виставці, змогли "запрацювати" (див. відео)!
Нажаль, одній команді не вдалося досягти поставленої мети і сконструювати робочий "сейф", оскільки їхні інженерні розрахунки виявилися занадто складними для лише одного заняття.
Урок був емоційно-насичений, творчо-забарвлений і активно-продкутивний. Дякую командам за підтримку проекта і участь в інженерному тижні!
25.11.2020
Тема PISA – краса людського тіла.
Було вирішено представити тему, поділивши урок на частини. Розпочали з перегляду відео, в якому представлено експеримент як кожен із нас «бачить» себе, описуючи самостійно свій зовнішній вигляд художнику-криміналісту та як бачать нас перехожі, які теж описуюють нашу зовнішність. В підсумку, більшість здорових людей недооцінюють себе і бачать себе у непривабливому вигляді. Висновок - ми кращі, ніж думаємо про себе! Наступним завдання для учнів було перегляд фотографій, на яких були представлені люди з надлишковою вагою, різного кольору шкіри і статусу в суспільстві. Обговорили з учнями питання, які стосуються їхнього персонального ставлення до людей, які виходять за межі так званої суспільної «норми», а також чи бувають такі люди щасливими, судячи із їхніх фотографій. На завершення уроку був підібраний матеріал для обговорення краси людей з обмеженими можливостями. Говорили не лише про їхні невдачі і перепони, але також і про величезні досягнення, н-д у параолімпійських видах спорту. Завершили урок дуже емоційною грою. Спробували пропустити «світло» і «добро» через себе, допомагаючи незрячим людям «перейти» дорогу.
10 і 11 класи
Тема PISA –
тюльпани.
Тема PISA – Тюльпани. Урок розпочався з представлення основних фактів про квітку у вигляді тексту на читання (Reading for gist) і записами коротких відомостей (переказ). Наступним кроком стала демонстрація відеофільму про важливість квітки і її вплив на історію країн де тюльпан прийнято вважати ледь не національним символом: Китай (Тібет), Турція і Нідерланди. Завершальною частиною заняття стали зачитування віршів, присвячених тюльпанам та творчий переклад одного вірша на рідну мову. Учні працювали індивідуально, групами і в парі.
25.02.20
Symptoms - Diagnoses
Symptoms - Diagnoses
|
---|