Cover Letter

Це лист, в якому Ви переконуєте когось у зарахуванні Вас на навчальний курс або на роботу. Його інша назва – супроводжувальний лист, оскільки найчастіше до нього додають резюме, анкети, рекомендаційні листи, тощо.

  • Розпочніть написання мотиваційного листа з пояснення мети його написання, посилаючись на джерело, у якому було розміщено оголошення про роботу. Потім надайте відомості про себе – свій досвід, інтереси, вміння, досягнення та риси характеру – та переконайте адресата в тому, що Ви гідні даної посади або зарахування у даний університет;
  • У першому реченні вживайте типові для мотиваційних листів фрази, наприклад:
I am writing in connection with the job advertisement in the last edition of…  –  Я пишу з приводу оголошення про роботу в останньому випуску…
I am writing with regard to your advertisement… – Я пишу з приводу Вашого оголошення…
I would like to apply for the position/ post of…  – Я б хотів подати анкету для участі у конкурсі на заміщення посади…
I am writing to apply for the position of … as advertised in … – Я пишу, щоб подати заявку на участь у конкурсі на заміщення посади… яке будо опубліковано в…
I would like to express my interest in… – Я б хотів виразити свій інтерес з приводу…
My reason for applying is … – Головна причина чому я вирішила взяти участь у відборі є…
I would like to apply for this job because… – Я б хотів (-ла) подати  заявку на цю роботу тому, що…
  • Для опису досвіду, інтересів або рис характеру вживайте типові для мотиваційних листів звороти, наприклад:
I have some experience in the field of …  – Я маю досвід у галузі…
I have always been interested in… – Я завжди цікавився (-лася)…
As for my experience, – Що стосується мого досвіду…
Things I had to do at my previous work included… – Мої обов’язки на попередній роботі включали..
As far as my qualifications are concerned, … – Згідно з моєю кваліфікації…
My experience includes… – Я маю досвід у…
I worked for… as…  – Я працював (-ла) у… обіймаючи посаду…
  • Поясніть вмотивовано, чому Ви є гідним кандидатом на дану посаду/гідним зарахування до цього університету:
I am a person of great ambition and determination.  – Я амбіційна та цілеспрямована людина.
I consider myself to be trustworthyhard working and enthusiastic. – Я вважаю себе людиною, яка заслуговує довіри, працьовитим (-ою) та сповненим (-ою) ентузіазму.
  • У заключній частині листа повідомте про вкладені документи та вислови готовність до очної співбесіди, наприклад:
I am enclosing my CV – Я відправляю Вам своє резюме.
Please, find my CV attached in the file below. (для електронних листів) – Моє резюме знаходиться у файлі нижче.
I am ready to attend an interview at your earliest convenience. – Я готовий (-а) пройти співбесіду у найближчий зручний для Вас час.
I enclose my CV / references from my previous employers.  – Додаю до листа своє резюме/рекомендації з мого попереднього місця роботи.
I look forward to hearing from you. – Чекаю відповіді від Вас.

Пропоную ознайомитися з прикладом написання та оформлення мотиваційного листа:
cover letter

Популярні дописи з цього блогу

Special Introductory Verbs

Focus 3. Unit 6. Resources 31-36

Listening: Friends